Autor |
Wiadomość |
Urinfarlaub |
|
 |
Amdaoremdes |
|
 |
Anermenlolen |
|
 |
Tapbunsh8 |
|
 |
Aesemenlalo91 |
|
 |
czakpiotrz |
Wysłany: Sob 10:26, 10 Gru 2005 Temat postu: |
|
to dosc dobry pomysł zrobienia oszczędniejszego motoru, nie ja czegos takiego nie robiłem, a flimiki bedzie mozna zamieszczac na nowym forum, które właśnie robię |
|
 |
Tom |
Wysłany: Pią 22:07, 09 Gru 2005 Temat postu: Romet Ogar 200 z polskim gaźnikiem. |
|
Witam!
Niedawno przyszedł do mnie kolega abym mu naprawił rometa ogara 200 z silnikiem czeskim occzywiscie. Strasznie sie z gaźnik benzyna lała. Inaczej mówiąc z zatapiacza. Pewnie zaworek był zły. Próbowałem go jakos naprawić ale niestety po wielu próbach regulacji blaszki w pokrywce gaxnika zrezygnowałem. Niestety niemiaęłm częsci od tego gaźnika gdyz zajmuje sie tylko polskimi sprzętami. Koszt nowego zaworka razem z blaszka i pływakiem był dosyć wysoki. Postanowiłem spróbować i przełozyć gaźnik polski do silnika czeskiego. Pomiędzy gaźnikiem a cylindrem dałem gróbą uszczelke w postaci kartonu. Pozmieniaęłm dysze i dobrze wyregulowałem gaźnik. Motorek chodzi pieknie pyrka sobie na wolnych obrotach. Przyspieszenie też ma dosyc dobre lecz jednak według mnie na tym czeskim gaźniku bujał się minimalnie lepiej. Według mnie motorek na tym gaźniku powinien miej palic niz na gaxniku oryginalnym ponieważ ma on mniejszą średnice przelotu do cylindra. Jak tylko zrobie zdjęcia to umieszcze je na forum. Może uda mi sie zrobić pare filmików. Oceńcie sami moja przeróbke. Może ktoś z was juz takie coś robił? |
|
 |